// Miss Mustache !

Bonjour!

Welcome to my blog, beautiful strangers. Drop nice words here. Follow me okeyh? :D. 
ANYSS .. MAZLYNN .. ANYSS .. MAZLYNN ..




Tagboard




My Melody


Visit dem'




The Mastermind

Basecode: Lurve
Editor: Nana Euphemia
Other:

Friends :)
Hye Assalamualaikum :D
We Meet Again :P

Here My friends that I very closer with them :) Always helping me when I going crazy and helping me when I in trouble . You're my truely friends in my the world that I ever had :D . They are very sporting friends . They always convince me when I sad :) Thanks Friends . Want To Know About me ? Just CLICK About :D

Norfaradila . 13 y/o . Kacip saya dekat sekolah menengah .
Sayang awak :* 

 Sarah Azmi . 13 y/o . Kacip dekat sekolah rendah .
Sayang mu rogayah :P

Ira Muzakir . 13 y/o . Kacip sekolah rendah .
Budak paling senget . Sayang kau senget :P

Aisha Khairina . Comel kan dia ? :o
Kacip sekolah menengah :D
Sayang awak !

Aina Nadhirah . Budak paling banyak cakap .
Kacip sekolah menengah .
Sayang kau Bedah :P

Aisyah (Chop) . Budak paling gelabah dalam kelas :D
kacip sekolah menengah :)
Sayang kau :*

 Diorang semua comel kan ? Saya sorang je tak comel :D 
-Anyss-